Koffer pakken - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van winterreisroemenie - WaarBenJij.nu Koffer pakken - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van winterreisroemenie - WaarBenJij.nu

Koffer pakken

Door: Dineke

08 December 2015 | Nederland, Nijkerk

De reis komt dichterbij:). Nog vier nachten! Er is hard gewerkt om alles op tijd klaar te krijgen, denk aan de huur van de auto, allerlei schema's.
(afwassen, Bijbellezen, Bijbelstudie) Heen en terugreis regelen enz. Nu is alles klaar en mogen we de koffers gaan pakken. Ook dat is een onderneming, want wat nemen we mee? We hebben om kosten te sparen vier grote koffers en zullen samen deze ruimte delen:). We hopen om 8.10 uur de lucht in te gaan vanaf Eindhoven. We bidden dat we een goede vlucht mogen hebben en een behouden aankomst.
Natuurlijk houden we het thuisfront op de hoogte. We zouden het leuk vinden als jullie tijd hebben om een reactie te plaatsen. We gaan proberen foto's en wie weet een filmpje te plaatsen op deze site!

• 10 December 2015 - 20:54

Sharon:

Heel veel succes met inpakken en een goede veilige reis toegewenst :)

Liefs Ruud & Sharon