11 nachten - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van winterreisroemenie - WaarBenJij.nu 11 nachten - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van winterreisroemenie - WaarBenJij.nu

11 nachten

Door: Dineke

01 December 2015 | Nederland, Nijkerk

Op D.V. 12 december hopen we naar Hongarije te vliegen, we hebben een bus gehuurd en daarmee rijden we naar Oradea, Roemenië.
De voorbereidingen zijn in volle gang. We denken na over de koffer inhoud en hoe we alles mee gaan nemen!
We hebben er zin in, de zangbundels zijn klaar, de tickets zijn uitgedraaid, het sponsorgeld is bijna binnen en zo komen we dichter bij ons doel. Ons doel is, steun te geven aan degene die verlaten zijn en eenzaam. We willen hen laten zien dat we ze niet vergeten. De werkzaamheden die we willen doen: zingen in het ziekenhuis, arme gezinnen bezoeken en en een kerstpakket bezorgen. Een kerstmiddag organiseren voor ouderen en weeskinderen. En, 110 ouderen bezoeken met een voedsel pakket. We hebben hiervoor allemaal hard gewerkt door sponsorgeld mee te kunnen nemen.
We houden het thuisfront op de hoogte van de ontwikkelingen. Nu eerst: aftellen.

• 10 December 2015 - 16:14

Ralph Ten Voorde:

Nog een paar nachten slapen voordat we de lucht in gaan om naar Roemenie af te reizen met een select groepje, natuurlijk ongelofelijk veel zin in en wat een mooie ervaring gaat het worden. We vliegen vanaf Eindhoven en daar ligt al mijn eerste uitdaging, ik (Ralph) hou totaal niet van vliegen, maar goed we hebben het er zeker voor over. Druk bezig met tas inpakken, allemaal voorbereidingen die hard nodig zijn. We gaan een week daar mensen verblijden die het allemaal minder hebben dan wij, wat een mooie ervaring. We houden jullie op de hoogte. Trouwens ik laat het wel weten hoe het met de vlucht is gegaan ;-)